Skip to main content

EgroService installeert laadpalen bij klanten Amega Groep

Jarenlange samenwerking geïntensiveerd

De samenwerking tussen EgroService en Amega gaat lang terug. Zo neemt EgroService al geruime tijd naar volle tevredenheid bedrijfswagens af bij Amega. Die samenwerking is geïntensiveerd nu EgroService laadpalen installeert voor Mobilitics, het bedrijfsonderdeel van Amega Groep dat garant staat voor onbezorgde (duurzame) mobiliteit. 

Amega Groep bundelt meerdere bedrijven die actief zijn in de automotive branche in Zuid-Holland-Zuid. EgroService is gespecialiseerd in het ontwerpen en realiseren van volledige beveiligings- en toegangssystemen. Van beveiliging, toegangscontrole en afsluiting van terreinen, panden of eigendommen. Daarnaast richt zij zich op het verduurzamen van bedrijfspanden en -terreinen zoals het plaatsen van zonnepanelen en het installeren van laadpalen voor elektrische voertuigen. Deze laatste activiteit voert EgroService uit voor Mobilitics, waardoor beide partijen een belangrijke bijdrage leveren bij de transitie naar duurzame mobiliteit. 

Zowel EgroService als Amega Groep hebben hun activiteiten uitgebreid door specialisaties op het gebied van duurzaamheid. Met Mobilitics verzorgt Amega onder andere laadoplossingen en biedt zij advies en oplossingen voor een zakelijk en duurzaam mobiliteitsbeleid. We spreken hierover met Jacob Huijser, directeur van Mobilitics en Ed Groenendijk, eigenaar EgroService. 

 

Gemak en schaalvoordeel 

Ed zegt over de relatie met Amega Groep: “Amega levert niet alleen onze auto’s, maar zorgt eveneens voor de specifieke bedrijfsinrichting van onze bedrijfsbussen en adviseert ons ook nog eens over financiering. Amega is een one-stop-shop en dat werkt bijzonder prettig. Het levert gemak en schaalvoordeel op.” Beide heren zijn enthousiast over de uitgebreide samenwerking. Jacob: “Naast dat wij een totaalpartner zijn voor EgroService, installeert zij sinds kort alle laadpalen bij de klanten van Mobilitics.” Ed vervolgt door meer te vertellen over de werkwijze. “Wij krijgen van Mobilitics een overzichtelijk rapport met alle benodigde gegevens. Dat verloopt heel soepel. Vervolgens installeren wij de laadpalen ter plaatse en maken wij deze klaar voor gebruik. Veelal is dit voor zakelijke klanten van Amega die een elektrische auto hebben besteld, waarbij de laadpalen bij de klanten op het werk en/of thuis worden geïnstalleerd.”  

Doorlopende klantreis   

De uitbreiding in samenwerking is er volgens Jacob niets voor niets. “Voor ons is de klantreis uitermate belangrijk. Wij doen hier als organisatie alles aan en willen dit zo compleet en makkelijk mogelijk maken. Zo leveren we niet alleen de elektrische auto, maar natuurlijk ook de laadpaal via Mobilitics. Voor de installatie zochten wij een partner die net als Amega kwaliteit, betrouwbaarheid en slagvaardigheid hoog in het vaandel heeft staan. Immers het vervolg van de klantreis moet passen bij de eerdere ervaringen van klanten, veelal gestoeld op een langdurige relatie met Amega,” stelt Jacob. 

Het belang van een doorlopende klantreis kan Ed alleen maar beamen. “Er kan in die laatste fase van installeren nog zoveel misgaan. Het is dan ook van belang dat de installatie veilig wordt verricht door klantvriendelijke monteurs met kennis van zaken, met juiste materialen en gereedschappen.” Jacob besluit: “EgroService is een partner die wij daarin volledig vertrouwen. Er ligt namelijk een jarenlange prettige samenwerking aan ten grondslag. We hebben een gezamenlijke historie.”  

 

 

Wij gebruiken cookies bijvoorbeeld om de website te verbeteren en te analyseren, voor social media en om ervoor te zorgen dat je relevante advertenties te zien krijgt. Bij akkoord geef je ons toestemming voor het gebruik van noodzakelijke, functionele en optimale cookies op onze website.